سرم لیفتینگ گاتیو جهت رفع افتادگی پلک

سرم لیفتینگ گاتیو جهت رفع افتادگی پلک

سرم لیفتینگ گاتیو یکی از محصولات پرطرفدار توی دنیای زیباییه که مخصوصاً برای رفع افتادگی پلک و سفت کردن پوست دور چشم طراحی شده.


استفاده از سرم لیفت گاتیو برای افتادگی پلک می تونه مفید باشه. این سرم با ترکیبات سفت کننده پوست می تونه برای شل شدگی پوست کل صورت و حتی دور چشم و پلک مفید بشه. در ادامه میخام شما رو با خواص سرم لیفت گاتیو برای افتادگی پلک و دلایل اصلی افتادگی پلک آشنا کنم.

سرم لیفتینگ گاتیو یکی از محصولات پرطرفدار توی دنیای زیباییه که مخصوصاً برای رفع افتادگی پلک و سفت کردن پوست دور چشم طراحی شده. این سرم به خاطر ترکیبات طبیعی و فعالش کمک می‌کنه پوست قوی‌تر بشه و علائم پیری مثل افتادگی پلک و چین‌وچروک‌ها رو کمتر کنه.

برند گاتیو تا امروز 7 کرم تخصصی بی نظیر رو تولید کرده و توسط دکتر بیز به بازار عرضه میشه. استفاده از این سرم به همراه کرم بوتاکس 5 کاره گاتیو می تونه یه پک مراقبتی و ضد چروک فوق العاده باشه.

افتادگی پلک چیست؟

افتادگی پلک که بهش "پتوز" هم می‌گن، یه حالتیه که توش پلک بالایی می‌افته و ممکنه روی دید فرد تاثیر بذاره. این مشکل می‌تونه یه پلک یا هر دو تا رو درگیر کنه و ممکنه موقتی یا دائمی باشه. دلایل مختلفی مثل بالا رفتن سن، آسیب عضلات پلک، مشکلات عصبی یا حتی ژنتیکی می‌تونن باعث این اتفاق بشن. گاهی اوقات هم بیماری‌هایی مثل میاستنی گراویس ممکنه باعث افتادگی پلک بشن.

علائم افتادگی پلک

یکی از مهم‌ترین علائمش اینه که پلک به وضوح افتاده به نظر میاد و ممکنه دید رو محدود کنه. توی موارد شدیدتر، بعضی افراد ممکنه ناخودآگاه ابروهاشون رو بالا ببرن یا سرشون رو عقب بدن تا بهتر ببینن. این کار می‌تونه باعث خستگی عضلات گردن و حتی سردرد بشه.

علت‌های افتادگی پلک

بالا رفتن سن یکی از شایع‌ترین دلایله، چون با گذشت زمان عضلات پلک ضعیف می‌شن و بافت‌های اطرافش شل می‌شن. عوامل ژنتیکی هم می‌تونن تاثیر بذارن؛ بعضی‌ها از همون تولد این مشکل رو دارن. همچنین، افتادگی پلک ممکنه به خاطر آسیب، جراحی‌های چشمی یا مشکلات عصبی مثل فلج عصب سوم به وجود بیاد.

 

ترکیبات موثر سرم لیفتینگ گاتیو جهت رفع افتادگی پلک

توی سرم لیفتینگ برند گاتیو یه سری ترکیبات قوی هست که خاصیت ضدپیری دارن. مثلاً هیالورونیک اسید که باعث آبرسانی عمیق به پوست می‌شه و بهش حجم می‌ده.پپتیدها هم تولید کلاژن و الاستین رو توی پوست بالا می‌برن که این دوتا پروتئین برای سفت و قوی نگه داشتن پوست خیلی مهمن.ویتامین C هم توی این سرم هست که به عنوان یه آنتی‌اکسیدان عمل می‌کنه و به پوست جوونی می‌ده.

تاثیر سرم لیفتینگ گاتیو روی افتادگی پلک

افتادگی پلک یکی از علائم پیریه که به خاطر کاهش کلاژن و الاستین توی پوست دور چشم به وجود میاد. استفاده مداوم از سرم لیفتینگ گاتیو می‌تونه به مرور زمان پوست پلک‌ها رو سفت کنه و ظاهر افتاده‌شون رو بهبود بده. این سرم به تقویت بافت پوست کمک می‌کنه و خاصیت کشسانی پوست رو بالا می‌بره، به طوری که پلک‌ها به حالت طبیعی و جوون‌ترشون برمی‌گردن.

 

مزایای سرم لیفتینگ گاتیو برای پلک و صورت

  1. کم شدن چین‌وچروک: با تحریک تولید کلاژن، این سرم به کم شدن چین‌وچروک‌های ریز دور چشم کمک می‌کنه.
  2. آبرسانی قوی: هیالورونیک اسید موجود توی سرم، پوست دور چشم رو عمقی آبرسانی می‌کنه و از خشکی و تیرگی جلوگیری می‌کنه.
  3. لیفت کردن پلک‌ها: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سرم اینه که پلک‌ها رو لیفت می‌کنه و پوست افتاده رو سفت می‌کنه.
  4. محافظت از پوست: به خاطر وجود آنتی‌اکسیدان‌هایی مثل ویتامین C، این سرم از پوست در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کنه.

 

طریقه استفاده از سرم لیفتینگ گاتیو برای درمان افتادگی و شل شدن پلک

برای اینکه از این سرم بهترین نتیجه رو بگیری، کافیه روزی یه مقدار کم ازش رو روی پوست تمیز دور چشم و پلک‌ها بزنی و با ملایمت ماساژ بدی تا جذب بشه. استفاده منظم از این سرم به مرور زمان افتادگی پلک رو کم می‌کنه و پوستت رو جوون‌تر و سفت‌تر می‌کنه.

سرم لیفتینگ گاتیو با ترکیبات قوی و موثرش یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رفع افتادگی پلک و سفت کردن پوست دور چشمه. اگه مرتب از این سرم استفاده کنی، می‌تونی پوستی جوون‌تر و سفت‌تر داشته باشی.

1403/06/28
14:27:03
0.0 از 5
23
تگهای خبر: رپورتاژ , طراحی , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
beedownload بی دانلود